COM S’ORGANITZA?
Els membres de la Junta s’organitzen al voltant de diferents comissions per tal d’intentar d’optimitzar els esforços, portar una acurada organització i gestió dels diferents serveis i activitats que s’ofereixen.
Actualment les comissions són:
- Menjador
- Extraescolars
- Esdeveniments
- Econòmica
- Personal
- Comunicacions
Cada comissió s’organitza en funció de les seves necessitats, realitzant reunions periòdiques per tal de preparar les tasques que té encomanades i els temes que es tracten en les reunions de Junta.
Com a membres de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) hi ha un representant en l’associació.
Els censors de comptes són persones, associades i que no formen part de la Junta, encarregades d’examinar i dictaminar l’estat de comptes i balanç econòmic de l’associació.
Altrament, al llarg del curs es realitzen diverses reunions amb l’equip directiu de l’escola, per tal de garantir un correcte funcionament i una fluida interacció de les parts implicades en l’educació del nostres fills al centre. A més, un membre de la Junta representa a l’AFA al Consell Escolar.
Cal indicar però, que tota la feina feta no seria possible sense l’equip humà que presta els seus serveis a l’AFA, i que va des del Coordinador de projectes i activitats extraescolars, la Coordinadora de Menjador-Acollida i Gestió amb les famílies, tots els monitors i monitores de menjador i activitats extraescolars, personal administratiu i el personal de cuina.
També, i com no podria ser d’una altra manera, totes les famílies del centre jugueu un gran paper, atès que sense la vostra col·laboració i complicitat, no seria possible dur a terme moltes de les festes i activitats que es programen durant el curs.
L’AFA som tots!