ATENCIÓ A LES FAMÍLIES I VIES DE COMUNICACIÓ

L’AFA fa servir l’App TokApp com a via principal de comunicació amb totes les famílies de l’escola.

Si vols estar al corrent del que passa a l’escola i gaudir dels serveis de l’AFA, registra’t ara! (Guia per a enregistrar-se a l’App TokApp).

També podeu contactar per telèfon, correu electrònic o bé presencialment a la mateixa oficina de l’AFA.

L’horari d’atenció a les famílies a l’oficina és de 9:00h a 17:00h.

 977 245 091
Coordinador de projectes i Activitats extraescolars
Xavi Gils / [email protected]

Coordinadora de Menjador-Acollida i Gestió amb les famílies
Cristina Casanova / s[email protected]

Serves administratius
Anna Gené / [email protected] 

Queixes i suggeriments 
[email protected]

Podeu obtenir informació actualitzada de l’AFA mitjançant l’App AFPAX i aquest blog. També podeu seguir-nos a Instagram (@afapax).

Les circulars s’envien a través de l’App TokApp School. En el cas que tinguin caràcter general, també es poden enviar per correu electrònic.

L’AFA disposa dels correus electrònics que us hem indicat anteriorment i als quals podeu adreçar-vos sempre que ho necessiteu.

Qualsevol circular o informació que hàgiu de fer arribar a l’AFA cal entregar-la directament a l’oficina dins l’horari d’atenció a les famílies o bé dipositar-la a la bústia de l’AFA.

Les circulars enviades per l’AFA no s’han de lliurar als tutors/es.

Alumnat nou:

En formalitzar la matrícula se us entregaran uns impresos que haureu d’omplir i retornar a l’AFA per tal de formalitzar la sol·licitud com a persona sòcia de l’AFA. També haureu de notificar les vostres dades i els serveis (menjador i/o acollida) que utilitzaran els vostres fills i filles, així com altres dades si fa ús del servei de menjador.

Alumnat ja matriculat:

Abans de finalitzar el curs les famílies heu de comunicar si hi ha algun canvi en els serveis (menjador i/o acollida) de cara al curs vinent, així com si hi ha canvis en les dades de contacte.

Desplaça cap amunt